Sådan poster man billeder her på forummet

Lidt hjælp til hvodan du gør de foskellige ting her på forummet

Sådan poster man billeder her på forummet

Indlægaf Frostfire skrevet april 29th, 2007, 8:56 pm

For at kunne poste billeder kræver det at de er lagt ud på internette, det kan gøres på flere forskellige måder, bl.a. ved hjælp af en side som http://imageshack.us/
På denne side kan du uploade billeder til deres server og så laver de automatisk et link til dig som du bare kopierer ind i tråden på forummet og så viser den et billede..

En anden måde du kan gøre det på er ved at skrive mig en privat besked herinde på forummet og spørge mig om jeg har plads til det, afhængigt af mængde og størrelser på de enkelte filer kan vi finde ud af at jeg laver en mappe på serveren hvor de ligger på, og så laver jeg et link som jeg så sender til dig i en privat besked som du så bruger..

Denne guide bliver lavet om senere med billeder af diverse metoder mm.

Jeg regner også med at jeg senere får bygget et modul ind på forummet der gør at man kan uploade dem direkte til forummet, muligvis gennem godkendelse af mig, men ved det ikke helt endnu
Frostfire
The King!

Geografisk sted: DK

Indlægaf Frostfire skrevet juni 28th, 2007, 11:10 pm

Så er der udvikling, arbejder hårdt på at få imageuploader direkte til serveren til at virke... vær opmærksom på at det er mig der skal give jer adgang til det, meaning at det ikke kan brugess uden at have kontaktet mig personligt.. Nu må vi se, mere nyt om projektet imorgen
Frostfire
The King!

Indlægaf Frostfire skrevet juni 29th, 2007, 12:03 pm

Billede

Så funker det :D nu kan man uploade billeder direkte til serveren gennem forummet... husk på at i skal lige snakke med mig før jeg kan give jer rettighederne
Frostfire
The King!

Re: Sådan poster man billeder her på forummet

Indlægaf Frostfire skrevet januar 7th, 2008, 1:17 am

Der er opstået nogle problemer med billeduploadningen på forummet efter opdateringen
DVS. at i stadig kan ligge billeder ind, de skal bare uploades på anden vis end direkte gennem forummet

Jeg arbejder på at få rettet op på tingende

Tak for jeres tålmodighed

The King!
Ride to fly :D
Frostfire
The King!

Indlægaf Frostfire skrevet januar 7th, 2008, 3:27 pm

Så er der fundet en løsning

Når man vil uploade billeder direkte til boardet kan man tilføje det som en vedhæftet fil når du skriver emnet eller posten, billederne kommer dog alle til at være nederst i posten og kan højest være 800x600 på nuværende tidspunkt.

Hvis i synes det er for småt eller hva det nu er, så skriv det lige

I kan se her hvordan det ser ud
Vedhæftede filer

P1060226.JPG
Frostfire
The King!

Indlægaf Frostfire skrevet januar 7th, 2008, 3:28 pm

Ok min fejl de kan godt være over 800x600